Usługi kosmetologiczne objęte niniejszym regulaminem (dalej: Regulamin) świadczone są w gabinecie Skin Solutions Instytut Zdrowej Skóry, którego właścicielem jest Karolina Wrąbel, prowadząca działalność gospodarczą z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 6/U2, 02-677 Warszawa, NIP: 5214011529, Regon: 524809776 (dalej: Gabinet).
Gabinet jest otwarty w dni robocze oraz soboty. Karolina Wrąbel zastrzega sobie prawo do zmiany czasu pracy Gabinetu. Karolina Wrąbel jak i personel Gabinetu wykonuje usługi kosmetologiczne za całkowitą odpłatnością wg. ustalonego cennika.
Cennik za usługi kosmetologiczne jest dostępny dla klientów w rejestracji, na booksy oraz na stronie internetowej https://skinsolutions.pl. Oferta usług kosmetologicznych nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Karolina Wrąbel zastrzega sobie prawo do zmiany cennika za usługi kosmetologiczne.
Nie jest dopuszczalna zamiana przez klienta usługi na inną bez zgody Karoliny Wrąbel lub personelu wykonującego zabieg.
Ostateczny koszt usługi kosmetologicznej ustalany jest przez personel Gabinetu podczas wizyty, na podstawie przeprowadzonej konsultacji kosmetologicznej.
Przed dokonaniem rezerwacji wizyty w Gabinecie/konsultacji każdy klient jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptacji. Kontakt z personelem w Gabinecie odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej (email: recepcja@skinsolutions.pl, przez Social Media: Instagram: skinsolutions.clinic lub telefonicznie pod numerem 797 186 848. W przypadku chęci rezerwacji wizyty poprzez SMS/e-mail/ kontakt przez Social Media konieczne jest potwierdzenie przez personel Gabinetu terminu wizyty w wiadomości zwrotnej. Jednostkowa usługa konsultacji trwa 30 minut. Jeżeli usługa wymaga więcej czasu, Karolina Wrąbel lub personel Gabinetu przedłuża czas trwania konsultacji do czasu niezbędnego z punktu widzenia kosmetologicznego problemu klienta. Za przedłużenie czasu konsultacji opłata nie jest pobierana.
Klient zobowiązuje się ujawnić personelowi przeprowadzającemu konsultację wszelkie informacje i okoliczności, które mogą mieć znaczenie dla udzielania prawidłowej porady kosmetologicznej, w tym kopie dokumentacji medycznej, wyników badań, które mogą być konieczne do udzielenia takiej porady. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za niezgodne z prawdą lub zatajone informacje, o których mowa w ustępie poprzedzającym, jeżeli miały lub mogły mieć wpływ na wykonanie usług kosmetologicznych.
Ani Karolina Wrąbel ani personel Gabinetu przeprowadzający konsultację nie ponosi odpowiedzialności za podanie przez klienta niekompletnych, nieprawdziwych lub nieprawidłowych informacji. Za skutki podania błędnych, niekompletnych, nieprawdziwych, wprowadzających w błąd lub w inny sposób nieprawidłowych danych wyłączna odpowiedzialność spoczywa na kliencie. Przy rejestracji na wizytę w Gabinecie klient winien okazać dokument tożsamości potwierdzający jego tożsamość.
Klient, który dokonał rezerwacji terminu wizyty/konsultacji w Gabinecie zobowiązany jest do zgłoszenia się na wizytę/konsultację punktualnie. W przypadku, jeśli klient spóźnia się na wizytę/konsultację ponad 15 minut, zastrzega się prawo do odmowy wykonania zabiegu.
W przypadku rezerwacji wizyty klient ma prawo dwa razy zmienić/odwołać wybrany termin. W sytuacji trzykrotnego odwołania/przełożenia wizyty, kolejny termin zostaje zapisany wyłącznie w sytuacji wpłacenia przez klienta zadatku w wysokości 50% wybranej usługi na poczet zabiegu mającego się odbyć w danym terminie. Jeżeli klient dokona ponownego odwołania/przełożenia terminu zadatek nie podlega zwrotowi. Zadatek należy wpłacić na konto: 32 1090 1694 0000 0001 5756 1439 Santander Bank Polska oraz przesłać potwierdzenie wpłaty mailem: recepcja@skinsolutions.pl
Zakupione w Gabinecie kosmetyki, preparaty, vouchery prezentowe oraz inne produkty nie podlegają zwrotowi ani wymianie na gotówkę. Reklamacje na kosmetyki, preparaty oraz inne produkty czy usługi wykonane w Gabinecie należy składać pisemnie, listem poleconym na adres Gabinetu lub w formie elektronicznej poprzez e-maila: recepcja@skinsolutions.pl.
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji. Klienci zgłaszający reklamację będą informowani o decyzji w tej samej formie, w której nastąpiło zgłoszenie reklamacji (pisemnej albo elektronicznej).
Z zastrzeżeniem innych postanowień niniejszego Regulaminu, warunkiem wykonania przez personel Gabinetu usługi kosmetologicznej jest wykonanie wywiadu w celu ustalenia czy stan zdrowia klienta, przebyte lub obecne choroby, jak również tryb życia nie stanowią przeciwwskazań do odbycia zabiegu lub nie stwarzają ryzyka wystąpienia skutków ubocznych oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych. Personel Gabinetu może zalecić wykonanie podstawowych badań lekarskich w celu sprawdzenia ogólnego stanu zdrowia i określenia braku przeciwwskazań medycznych do odbycia zabiegów.
Przystępując do zabiegu klient automatycznie oświadcza, że:
a) znana jest mu celowość zabiegu oraz że
b) został poinformowany o charakterystyce wybranych usług, zrozumiał,
że są wykonywane z dołożeniem należytej staranności oraz jest
świadomy, że przedmiotowe zabiegi nie gwarantują osiągnięcia pewnych i
widocznych rezultatów,
c) nie będzie żądał zwrotu kosztów usługi kosmetologicznej, w
przypadku gdy nie przyniesie ona zamierzonego rezultatu,
d) nie jest w ciąży, w okresie połogu lub karmienia piersią, nie
zażywa leków, nie zażywa innych substancji ani też nie posiada
schorzeń które są przeciwwskazaniem do wykonania usługi
kosmetologicznej.
Zgodę na zabieg kosmetologiczny może wyrazić klient pełnoletni,
posiadający pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych.
W przypadku klientów niepełnoletnich wymagane jest podpisanie zgody na
wykonanie zabiegów przez prawnego opiekuna. Personel Gabinetu
zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi w następujących
przypadkach:
a) gdy klient nie wyraził zgody na wykonanie usługi lub zgoda nie
została udzielona w sposób prawidłowy, tj. zgodnie z obowiązującymi
przepisami prawa,
b) jeżeli stan klienta wskazuje na spożycie alkoholu, środków
odurzających lub innych środków, które mogłyby w ocenie personelu
Gabinetu wpłynąć na wystąpienie ewentualnych powikłań w związku z
wykonywaną usługą lub uniemożliwić lub utrudnić wykonanie usługi,
c) jeżeli klient nie zastosował się do zaleceń personelu Gabinetu co
do konieczności przygotowania się w określony sposób do usługi, w tym
w szczególności wykonania niezbędnych badań oraz przedłożenia ich
personelowi Gabinetu we wskazanym terminie,
d) jeżeli w ocenie personelu Gabinetu klient nie kwalifikuje się do
wykonania danej usługi, w tym w szczególności z uwagi na przedstawione
wyniki badań, a także z innych względów o charakterze zdrowotnym,
e) jeżeli klient nie wyrazi zgody na czynności, których podjęcie jest
konieczne do prawidłowego wykonania usługi, w tym w szczególności
odmówi udzielenia informacji lub nie udzieli niezbędnych informacji
koniecznych do prawidłowego wykonania usługi, bądź nie wypełni
wszystkich stosowanych i wymaganych przez Gabinet formularzy,
f) jeżeli klient nie wyrazi zgody na wykonywanie dokumentacji
zdjęciowej stanowiącej element dokumentacji kosmetologicznej,
g) jeżeli klient nie dokona płatności za usługę w sposób zgodny z
postanowieniami niniejszego Regulaminu,
g) jeśli klient spóźni się na zabieg/konsultację w maksymalnym
dopuszczalnym czasie, tj. ponad 15 minut.
Wszelkie płatności realizowane są gotówką, kartą płatniczą (kredytową) lub przelewem na wskazany rachunek wraz z ustaleniem terminu płatności. Płatność przelewem uznaje się za dokonaną w dniu zaksięgowania środków na rachunku bankowym. Płatności za realizowane w Gabinecie usługi dokonywane są przez klientów w dniu ich wykonania, chyba, że Karolina Wrąbel postanowi inaczej. Potwierdzeniem zakupu usługi w Gabinecie jest wystawiany paragon lub faktura VAT. Klient przed wystawieniem paragonu zobowiązany jest poinformować personel rozliczający wizytę o chęci wystawienia faktury VAT.
W przypadku, gdy klient wykupuje pakiet usług, płatność za cały pakiet usług winna być dokonana najpóźniej w dniu wykonania pierwszej usługi z danego pakietu usług. W przypadku braku dokonania płatności w terminie, o którym mowa powyżej, wobec wszystkich usług objętych pakietem zastosowanie znajdą ceny jak dla usług indywidualnych realizowanych poza pakietem.
Klientowi przysługuje jednorazowe prawo do odwołania lub zmiany terminu umówionej usługi z pakietu, dokonanego z własnej inicjatywy, na 24 godziny przed terminem pojedynczego zabiegu, na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie, z tym zastrzeżeniem, iż w przypadku niedochowania zasad i/lub terminów przewidzianych Regulaminem dana usługa w ramach pakietu usług przepada bez możliwości jej wykonania w innym terminie.
W przypadku rezygnacji z opłaconego pakietu usług personel Gabinetu rozlicza wykonane pojedyncze usługi w cenach pojedynczych usług z cennika obowiązującego w dniu zakupu usług. Klient ma prawo do przekazania osobom trzecim opłaconych usług lub wpłaconych, a niewykorzystanych środków. Klient zobowiązany jest wówczas do wyrażenia pisemnej zgody na dokonanie przekazania – nie dotyczy to zakupionego, imiennego vouchera podarunkowego. Usługi opłacone lub środki niewykorzystane klient ma prawo wykorzystać w przeciągu trzech miesięcy od daty zakupu z wyłączeniem zabiegów podlegających pod odrębny Regulamin promocyjny.
Voucher (bon podarunkowy) jest dokumentem wystawionym przez personel Gabinetu, umożliwiającym realizację wybranych usług, otrzymania wybranych produktów, uzyskania odpowiedniej zniżki na świadczone usługi bądź produkty albo umożliwiającym płatność za usługę, zgodnie z obowiązującym Regulaminem, cennikiem i wartością posiadanego bonu podarunkowego, a znajdującą się w aktualnej ofercie Gabinetu (dalej: Voucher).
Voucher jest wydawany w formie papierowego zaproszenia na okaziciela.
Voucher można kupić bezpośrednio w recepcji Gabinetu lub zamówić drogą
mailową: recepcja@skinsolutions.pl
Vocher będzie do odebrania w recepcji w klinice Skin Solutions ul.
Cybernetyki 6/U2, 02-677 Warszawa.
Voucher zawiera: nazwę usługi, nazwę produktu, wysokość zniżki lub
odpowiednią do wykorzystania kwotę i termin ważności.
Wszelkie zmiany w treści Vouchera w tym skreślenia, przekreślenia,
uzupełnienia, dopiski powodują, że traci on ważność.
Voucher można kupić i zrealizować wyłącznie w Gabinecie.
Voucher ważny jest przez okres wskazany na Voucherze, liczony od dnia
jego wystawienia. Po upływie terminu ważności, Voucher traci ważność,
a posiadacz Vouchera traci wynikające z niego uprawnienia.
W przypadku niezrealizowania Vouchera przez jego posiadacza lub chęci
skorzystania z niego po terminie ważności, jego posiadaczowi nie
przysługują żadne prawa z tytułu posiadania Vouchera, nie może on też
rościć sobie prawa do rekompensaty lub zwrotu opłaty za Voucher.
W razie braku możliwości skorzystania przez klienta z umówionej
wizyty, na której miała zostać rozliczona kwota z Vouchera należy
dokonać zgłoszenia telefonicznego lub za pomocą SMS do 72 godzin przed
planowanym terminem wizyty. W przypadku anulowania wizyty po tym
czasie, przybycia powyżej 15 minut po czasie ustalonej wizyty lub
niezgłoszenia się na umówiony termin, od kwoty ujętej na Voucherze
odjęte zostanie 150 zł, które pozostanie na koncie Gabinetu Skin
Solutions Karoliny Wrąbel, tytułem dezorganizacji pracy personelu
Gabinetu i powstania szkody po stronie Gabinetu Skin Solutions
Karoliny Wrąbel (brak możliwości przyjęcia innego klienta w tym samym
terminie).
Voucher nie podlega zwrotowi ani wymianie na gotówkę i nie łączy się z
promocjami określonymi odrębnymi regulaminami.
W sytuacji, gdy wartość Vouchera jest wyższa niż wartość realizowanej
z jego wykorzystaniem usługi, powstała nadwyżka nie podlega zwrotowi w
formie gotówkowej.
Zgodnie z życzeniem osoba obdarowana może dopłacić do Vouchera w
sytuacji, gdy wartość usług, z których chce skorzystać przekracza
wartość wskazaną na Voucherze.
Voucher może być wykorzystany podczas jednej lub kilku wizyt w
zależności od rodzaju wykupionych usług. Po upływie terminu ważności
Vouchera, niewykorzystana wartość Vouchera przepada.
Przy umawianiu się na konsultację i/lub zabieg klient powinien
poinformować, że skorzysta z Vouchera.
Udzielane rabaty, zniżki, promocje i Vouchery nie łączą się.
Jeżeli Voucher wystawiony został na określone usługi, Karolina Wrąbel
dopuszcza możliwość zamiany tak wykupionej usługi na inną/inne usługi
o wartości wskazanej na Voucherze tylko i wyłącznie jeżeli istnieją
istotne przeciwwskazania do zrealizowania usługi wskazanej na
Voucherze.
Warunkiem skorzystania z Vouchera jest skontaktowanie się z Gabinetem,
umówienie się na konkretny termin w celu realizacji usługi lub
otrzymania wybranych produktów wraz ze wskazaniem terminu ważności
wykorzystywanego Vouchera.
Warunkiem skorzystania z Vouchera jest przekazanie go w oryginale
przed realizacją planowanej usługi personelowi Gabinetu.
W przypadku utraty lub zniszczenia Vouchera, Karolina Wrąbel nie
ponosi odpowiedzialności ani nie rekompensuje straty spowodowanej
zaistniałą sytuacją.
Karolina Wrąbel zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji Vouchera
wykorzystywanego niezgodnie z postanowieniami niniejszego
Regulaminu.
Karolina Wrąbel nie ponosi odpowiedzialności za niedopuszczenie
posiadacza Vouchera do wykonania wybranego zabiegu/pakietu usług, w
przypadku stwierdzenia przez personel Gabinetu przeciwwskazań do
wykonania takiego zabiegu.
Niniejszy Regulamin stanowi integralną część umowy zakupu Vouchera,
lub otrzymania go w drodze wymiany barterowej.
Podczas dokonania zakupu i przed realizacją Vouchera, osoba zakupująca
go oraz osoba realizująca go oświadczają, iż zapoznały się z treścią
Regulaminu i zobowiązują się go przestrzegać. Osoba zakupująca Voucher
zobowiązuje się także do poinformowania każdego użytkownika Vouchera o
treści niniejszego Regulaminu oraz miejscach gdzie można zapoznać się
z treścią Regulaminu.
W Gabinecie mogą być organizowane promocje. Karolina Wrąbel zastrzega
sobie prawo do zmian promocji, a także przedłużenia lub skrócenia
czasu trwania promocji.
Promocja może być odwołana przez Karolinę Wrąbel w każdej chwili w
takiej samej formie w jakiej została ogłoszona z tym zastrzeżeniem, że
odwołanie jest bezskuteczne wobec osób, które uprzednio dokonały
udziału w promocji.
Uczestnikami promocji mogą być osoby fizyczne posiadające pełną
zdolność do czynności prawnych, a w przypadkach przewidzianych przez
powszechnie obowiązujące przepisy prawa także osoby fizyczne
posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych, będące
konsumentami w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r.
Kodeks Cywilny.
Pojedyncze promocje nie łączą się.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Karoliny Wrąbel.
Informujemy że zgodnie z RODO dane osobowe stanowią informacje takie
jak imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer telefonu.
Podanie danych osobowych Administratorowi jest dobrowolne, lecz może
być konieczne do zawarcia umowy z Karoliną Wrąbel na wykonanie usług
kosmetologicznych, ze względu na potencjalną konieczność udzielenia
pomocy medycznej.
Przetwarzaniem danych osobowych jest każde działanie na danych
osobowych w tym ich zbieranie, utrwalanie, organizowanie,
porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie,
pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez
przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie,
dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.
Posiada Pani/Pan następujące prawa w związku z przetwarzaniem danych
osobowych: prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich
kopii, prawo do sprostowania/ poprawiania swoich danych, prawo do
usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo do przenoszenia
danych do innych podmiotów, prawo do wniesienia skargi do organu
nadzorczego, jeśli uważa, że przetwarzamy jego dane osobowe w sposób
nieprawidłowy i naruszający prawo, w tym przepisy RODO, prawo do
cofnięcia wyrażonej uprzednio zgody na przetwarzanie danych
osobowych.
Zastrzegamy sobie prawo do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
tylko w zakresie jaki jest niezbędny do realizacji celów przetwarzania
danych (adekwatnym), przede wszystkim w zakresie danych niezbędnych
dla realizacji i zawarcia z Panią/Panem umów, w tym umów o świadczenie
usług kosmetologicznych, kontaktu w sprawie zabiegów promocyjnych
ogłoszonych w Gabinecie, ale także w celu ewentualnego dochodzenia
roszczeń z przepisów prawa cywilnego, jeśli wystąpi taka konieczność
oraz dla celów podatkowych i księgowych, czy też dla wypełnienia
innych obowiązków nałożonych na nas przez przepisy prawa.
Wszelkie dane przetwarzane przez nas czy to w formie papierowej czy
elektronicznej są zabezpieczone poprzez zabezpieczenia fizyczne,
informatyczne i techniczne i organizacyjne. Przysługuje Pani/Panu
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie
prawnie uzasadnionego interesu dowolną drogą kontaktu – pisemną lub
elektroniczną, na wskazane w tym Regulaminie adresy.
W przypadku wyrażenia przez Panią / Pana sprzeciwu, przestaniemy
przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w tym zakresie jakiego dotyczy
sprzeciw, chyba że w stosunku do tych danych istnieją dla nas ważne
prawnie uzasadnione podstawy (wynikające z przepisów prawa), które
będą niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony
roszczeń, ewentualnie wypełniania obowiązków wobec organów państwa
działających w granicach i na podstawie prawa.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące na
naszą rzecz usługi księgowe, kadrowo-płacowe, wyspecjalizowani
dostawcy usług przechowywania danych i usług IT, a także podmioty
którym mamy obowiązek przekazywania danych na gruncie obowiązujących
przepisów prawa, w tym Urząd Skarbowy.
1. Parking przeznaczony jest wyłącznie dla klientów kliniki Skin Solutions.
2. Korzystanie z parkingu oznacza akceptację niniejszego regulaminu.
1. Wjazd na parking odbywa się na hasło „Klinika”.
2. Klient ma prawo do bezpłatnego postoju wyłącznie na czas trwania zabiegu lub terapii w klinice.
3. Pod koniec wizyty w recepcji klient otrzymuje karteczkę z datą oraz godziną zakończenia zabiegu, którą należy okazać przy wyjeździe z parkingu.
4. Za przekroczenie czasu bezpłatnego postoju (tj. wyjazd po godzinie wskazanej na karteczce) obowiązuje opłata parkingowa w wysokości 8 zł za każdą rozpoczętą godzinę, którą ponosi użytkownik pojazdu.
1. Parking jest strzeżony, jednak klinika nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia, kradzież lub inne szkody dotyczące pojazdów pozostawionych na parkingu.
2. Użytkownicy pojazdów ponoszą pełną odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone na terenie parkingu.
3. Zabronione jest parkowanie poza wyznaczonymi miejscami oraz pozostawianie pojazdu po zakończeniu wizyty.